lördag 16 mars 2013

v2

Då har jag haft invägning efter v2 med den hemsnickrade LCHF/GI dieten. Ytterligare 0,5 kg har försvunnit. Jippie! Snacka om att känna sig lite dum efter ÅR av pointsräkning. Alltid ha sug efter något gott, inte känna sig riktigt mätt. Varje gång leder till frosseri av stora mått. Every time.

Nu har jag ätit ost i stora lass i två veckor och har gått ner 1,6 kg på kuppen.

Blodsockernivån stabilare än nånsin sen jag fick diagnosen.
Jag har inte ätit chips på 2v (rekord?) och har ändå inget sug efter det

Om jag tänker fortsätta?
You bet!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Heja heja, vad duktig du/ni är! :D Kanske ska ge LCHF en ny chans? Jag som äääälskar ostar och annat gott!

Kram

Emma sa...

Låter som det är nåt för dig ;) Och man måste ju inte äta strikt lchf heller, det väljer man ju själv. Vi äter lite kh fortfarande :)