lördag 6 september 2014

Shopping - Viva la Divas palett Metal eyeshadows

Jag brukar inte titta på de riktigt billiga sminkmärkena, är ärligt talat skeptisk mot att produkterna med de priserna ska vara något att ha. Viva la Diva är ett undantag som jag sneglat mot ibland... deras skuggor brukar faktiskt se rätt ok ut. Idag var jag typ ensam på Åhléns sminkavdelning, så jag passade på att testa några av skuggorna ur paletten Metal Eyeshadows. Faktiskt riktig impad av pigmenten på de jag provade! Så den fick faktiskt följa med... jag menar, 149 spänn för 32 skuggor är ju nästan gratis! Återstår att se hur de sitter. Betyg kommer.




Säg till om ni vill ha en swatch på någon särskild.. fick inte riktigt till ljuset med mobilkameran ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Högra halvan av paletten har ju jättefina skuggor!! Den vänstra lite för cray för muggar! ����

Kram Ulrica

Emma sa...

Det är ett par skuggor på vänstra sidan som är fina, men här på bilden ser de väldigt blåa ut! Jag har inte testat igenom så många än då alla är metallic-skuggor :)